وعده های غذایی عالی برای سالمندان

وعده های غذایی عالی برای سالمندان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرزانه جنیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

وعده های غذایی عالی برای سالمندان تغذیه سالمندان این افراد عزیز و ارزشمند جامعه به اندازه تغذیه کودکان و نوجوانان از اهمیت خاصی برخوردار است. با توجه به چالش ها و نیازهای بدن در سن بالا لازم است اصول خاصی در تغذیه رعایت شوند. مطالعات انجام شده بر سبک زندگی و تغذیه در جوامعی که سالمندان آنها طول عمر بالایی دارند نشان می دهد رژیم غذایی مناسب می تواند مانع بیماریهای مختلف در این سنین شده و باعث حضور بیشتر و بیشتر این عزیزان در جمع خانواده می باشد. رژیم غذایی که در اینجا گردآوری شده است با مطالعه و تحقیق در مورد مواد غذایی مناسب برای  سنین بالا حاصل شده است. هدف ما ارائه مواد غذایی متنوع و سالم  براساس مقدار و زمانبندی مناسب مصرف آنها می باشد.  شما می توانید براساس ذائقه و میل خود آنها را انتخاب کنید و تا حد امکان ارزش غذای روزانه خود را افزایش دهید. استفاده مداوم از رژیم پیشنهادی ضمن اینکه موجب تعادل وزن شما می شود به سلامت عمومی بدن و نشاط و انرژی شما کمک شایانی مینماید. کلمات کلیدی: تغذیه سالم، تغذیه سالمندان، غذای سالم برای سالمندان، رژیم غذایی سالمندان، برچسب‌ها: تغذیه سالم، تغذیه سالمندان، غذای سالم برای سالمندان، رژیم غذایی سالمندان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری