وای فای لذیذ

وای فای لذیذ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه شبکه
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

وای فای لذیذ امروزه در هر خانه‌ای یک مودم روتر بی‌سیم یافت می‌شود و همه اعضای خانه با گوشی‌های موبایل هوشمند، تبلت، نوت‌بوک و کامپیوترهای رومیزی به صورت وای‌فای از اینترنت استفاده می‌کنند. به همین دلیل، ترفندهای کار با وای‌فای مورد توجه و استقبال کاربران قرار دارد. ما برای راحتی خواننده‌ها، اقدام به جمع‌آوری و گردآوری مجموعه‌ای از بهترین مطالب آموزشی و کاربردی وای‌فای منتشر شده روی سایت شبکه کردیم. در این مجموعه، ۹ مطلب کاربردی به‌روز و جذاب درباره وای‌فای می‌خوانید. کلمات کلیدی: مودم وای فای، مدیریت دستگاه مودم، بالاترین امنیت مودم، جلوگیری از هک وای فای، wifi، امنیت وای فای، وای فای مناسب خانه، اینترنت wifi، مناسب ترین مودم وای فای WIFI، خرید وای فای، برچسب‌ها: مودم وای فای، مدیریت دستگاه مودم، بالاترین امنیت مودم، جلوگیری از هک وای فای، wifi، امنیت وای فای، وای فای مناسب خانه، اینترنت wifi، مناسب ترین مودم وای فای WIFI، خرید وای فای
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری