ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 433

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 433

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 433 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 433: - بهره گیری از شبکه های اجتماعی در فضای کسب و کار - آیا اینستاگرام یک کپی قوی است؟ - خودروهای کرایه ای در جنرال موتورز - چه لنزی برای عکاسی خیابانی انتخاب کنیم - پست فروشگاه های اینترنتی را ساماندهی می کند - جایگاه اینترنت اشیا در ایران چگونه است؟ - کار دزدها سخت می شود - از کلان شهرها انتظار بیشتری بود - ایمیل محبوب تر از شبکه های اجتماعی - یک لپ تاپ تاشو با رده کاربری عمومی - مکالمات تلفنی قاچاق می شوند - مرکزی برای خلاقیت و نوآوری در ایران - گاو صندوقی برای اطلاعات دیجیتال - سرنوشت جیمیل خود پس از مرگ را تعیین کنید - نرم افزاری کمکی برای آیفون دارها - و... کلمات کلیدی: بایت، ضمیمه بایت، ضمیمه روزنامه خراسان، بایت شماره جدید، بایت شماره 433، دانلود ضمیمه بایت، روزنامه خراسان، برچسب‌ها: بایت، ضمیمه بایت، ضمیمه روزنامه خراسان، بایت شماره جدید، بایت شماره 433، دانلود ضمیمه بایت، روزنامه خراسان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری