مسیر خلق ثروت

مسیر خلق ثروت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن زهدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مسیر خلق ثروت بسیاری از شما که هم اکنون این کتاب را می خوانید، ممکن است صاحب کسب و کاری باشید یا حداقل ایده کسب و کاری را در ذهن بپرورانید. اما، شاید هم اصلا نمی دانید که چه کسب و کاری را داشته باشید، فقط می خواهید کسب و کاری برای خودتان داشته باشید. یا فردی هستید که پول به سختی و به میزان کم به زندگیتان جریان دارد، اگر شما کسی هستید که شغل تان را از دست داده اید، یا می خواهید کسب و کارتان را آغاز کنید، کتاب حاضر کلید اصلی باز کردن این فصل جدید از زندگی تان را به شما می دهد. اگر هدف شما این است که رئیس خودتان شوید، این کتاب به شما خواهد آموخت چگونه بهترین فرصت های کسب و کار را در اوضاع اقتصادی کنونی جهان شناسایی و ارزیابی کنید. در این کتاب، اطلاعات مورد نیاز برای توسعه ی مهارت های رهبری خود را کسب خواهید کرد و طرز نگرش یک میلیونر را خواهید شناخت که برای موفقیت امری حیاتی است. کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، راز پولدار شدن در ایران، ذهن ثروتمند، راز ثروتمند شدن، برچسب‌ها: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، راز پولدار شدن در ایران، ذهن ثروتمند، راز ثروتمند شدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری