ارتباطات، پررویی نیست!

ارتباطات، پررویی نیست!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرتضی رجب نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ارتباطات، پررویی نیست! این کتاب الکترونیکی فصل چهارم کتاب «ارتباطات، پررویی نیست!» نوشته مرتضی رجب نیا می‌باشد. این فصل درباره روش های بسیار کاربردی و دم‌دستی برای گرفتن تصمیمات بزرگ در روابط است. اینکه از کجا اشتباهات بزرگ خود را بفهمیم، اشتباهات طرف مقابل را بفهمیم و در کوتاه ترین زمان بتوانیم بهترین تصمیم بگیریم که در یک رابطه بمانیم یا خیر تا در زمان و عمر خود صرفه جویی کنیم. بدون شک از خواندن این راهکارها و سرنخ‌ها بسیار لذت و بهره خواهید برد. در زمانه‌ای هستیم که متاسفانه روابط شکست خورده و نافرجام زیاد دیده می‌شود و با روند روبه گسترش ارتباطات اینترنتی کمی تشخیص درستی رابطه و اینکه باید چه کنیم سخت شده است. امیدوارم با خواندن این ایبوک کمک هرچند کوچکی خصوصا به نسل جوان و عزیزمان شود.  کلمات کلیدی: روانشناسی ارتباطات، ارتباطات اینترنتی، راههای برقراری ارتباط، مهارت های ارتباط موثر با دیگران، pdf مهارت ارتباط، برچسب‌ها: روانشناسی ارتباطات، ارتباطات اینترنتی، راههای برقراری ارتباط، مهارت های ارتباط موثر با دیگران، pdf مهارت ارتباط
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری