دستیابی به اهداف و خواسته ها با پیام های پنهان

دستیابی به اهداف و خواسته ها با پیام های پنهان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد علیخانی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

دستیابی به اهداف و خواسته ها با پیام های پنهان از آنجا که 97% نتایج زندگی ما را ناخوداگاهمان کنترل میکند با برنامه ریزی صحیح آن میتوان به راحتی اهداف را در زندگی ایجاد کرد و  پیام های پنهان یک روش ثابت شده و قدرتمند برای برای برنامه ریزی ناخوداگاه است. این روش سالیان سال در ایالات متحده برای افزایش فروش کالا ها در تبلیغات تلویزیونی استفاده میشده است اما بعد از اینکه مردم توجه این روش قدرتمند شدند اعتراض کردند و بعد از آن استفاده از این روش در تبلیغات تلویزیونی ممنوع شد. کلمات کلیدی: ضمیر ناخودآگاه، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، تغییر زندگی، چگونه در زندگی تغییر ایجاد کنیم، رسیدن به خواسته ها، رسیدن به ارزوها، رسیدن به هدف، راه های رسیدن به موفقیت در زندگی، برچسب‌ها: ضمیر ناخودآگاه، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، تغییر زندگی، چگونه در زندگی تغییر ایجاد کنیم، رسیدن به خواسته ها، رسیدن به ارزوها، رسیدن به هدف، راه های رسیدن به موفقیت در زندگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری