ایجاد انگیزه در فرزندان

ایجاد انگیزه در فرزندان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه ذوالفقاری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ایجاد انگیزه در فرزندان این کتاب در زمینه راه های ایجاد انگیزه در فرزندان میباشد. انگیزه موتور حرکت انسانهاست  ما در محل تحصیل یا کارمان پیوسته رفتارهای گوناگون دیگران را می بینیم برخی همچنان که شادابی در چهره هایشان نمایان است، با گام هایی استوار حرکت می کنند. برخی دیگر، گویا کوله باری از غم و غصه بر دوش هایشان توان حرکت را از آنان گرفته، گام هایی آهسته و بی جان بر می دارند. این حالت ها را در کودکان و نوجوانان نیز می بینیم. برخی با شادابی درس می خوانند، در حالی که برخی دیگر چنین نیستند. به راستی این تفاوت رفتار از چه ناشی می شود. روان شناسان دلیل این تفاوت ها را در انگیزه ی رفتار جست وجو می کنند ایشان انگیزه را عاملی می دانند که به فرد نیرو و توانایی می دهد. به عبارت دیگر، همه ی رفتارهای ارادی بشر به دلیل خاصی پدید می آید که می توان آن را انگیزه  خواند در این مبحث بر آن خواهیم بود تا روشهای صحیح و آسانی برای ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان مطرح نماییم تا والدین عزیز با استفتده از این راهکارها بتوانند فعالیتهای فرزندان خود را در مسیر رشد و شکوفایی جهت بخشند. کلمات کلیدی: ایجاد انگیزه، ایجاد انگیزه در کودکان، راه های افزایش انگیزه، برچسب‌ها: ایجاد انگیزه، ایجاد انگیزه در کودکان، راه های افزایش انگیزه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری