کاهش وزن استثنایی با بکار گیری قدرت ضمیر ناخودآگاه

کاهش وزن استثنایی با بکار گیری قدرت ضمیر ناخودآگاه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سجاد خواجه
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

کاهش وزن استثنایی با بکار گیری قدرت ضمیر ناخودآگاه امروزه افراد برای رسیدن به وزن متعادل و ایده ال خود به روش های زیادی متوسل شده اند، روش هایی از قبیل گیاهخواری، ورزش های سخت و طاقت فرسا و رژیم های کنترلی اعصاب خورد کن که برای ثانیه به ثانیه ما قانون خوردن و حرکت کردن وضع می کنند و هیچ کدامشان ما را به نتیجه دلخواه نمی رساند، که اکثرا هم به واسطه متخصصان تغدیه و مربیان ورزش تنطیم می شود . اما موفقیت در زمینه تناسب اندام و وزن ایده آل به سرعت دارد از این روش های استرس زا فاصله گرفته و روش های نوین روانشناسی جای آن را می گیرد. روانشناسی کاهش وزن مستقیما با ذهن شما کار دارد و با کنترل و مدیریت هیجانات به شما این قدرت و توانایی را می دهد که بر وسوسه های خوردن و تنبلی در ورزش و تحرک غلبه کنید و موفق شوید . روانشناسی کاهش وزن معتقد است که عوامل زیادی در درون و محیط اطراف ما وجود دارد که می تواند بر نحوه غذا خوردن و همچنین تمایلات غذایی ما تاثیر مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد. اگر آنها را به درستی شناخته باشیم می توانیم مدیریت شان کنیم .در ادامه به بررسی و شناخت بیشتر عوامل روانشناسی و درونی کاهش وزن می پردازیم. کلمات کلیدی: چاقی، لاغری، دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، روش های کاهش وزن، برچسب‌ها: چاقی، لاغری، دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، روش های کاهش وزن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری