عشق بوی مهربانی می دهد (آشنایی با سوره ی الرحمن)

عشق بوی مهربانی می دهد (آشنایی با سوره ی الرحمن)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

عشق بوی مهربانی می دهد (آشنایی با سوره ی الرحمن) فضائل و برکات تلاوت سوره ی الرحمن خداوندا یا رحمان، ای آنکه رحمتت در تمام ذرات هستی گسترده است، تو معنای بلند عشقی، معنای عطوفت و مهر، مهربانی با تو معنا می یابد. عشق از نام زیبای تو می شکفد و در جان های عاشق مان جوانه می زند. از شمیم نام زیبایت مشام جان مان معطر می شود. عشق بوی مهربانی می دهد، و کسی که بوی تو را گرفت بوییدنی می شود. و کسی که رنگ تو را یافت زیبا می شود، آن چنان که همه ی هستی به تماشایش خواهد ایستاد. می شود به رنگ عشق. به رنگ خدا. کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، متن ادبی مذهبی، آشنایی با سوره های قرآن، سوره الرحمن، تفسیر سوره الرحمن، برچسب‌ها: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، متن ادبی مذهبی، آشنایی با سوره های قرآن، سوره الرحمن، تفسیر سوره الرحمن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری