آموزش کامل مدیریت وردپرس

آموزش کامل مدیریت وردپرس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسماعیل ابراهیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش کامل مدیریت وردپرس با توجه به عدم وجود یک مقاله آموزشی کامل درباره مدیریت وردپرس تصمیم گرفتیم برای کسانی که می خواهند کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را یاد بگیریند (مبتدی ها یا کسانی که از CMS های دیگر مهاجرت کرده اند)، یک سری آموزش را ایجاد کنیم و در آن تمام قسمت های مدیریت یا داشبورد وردپرس را توضیح دهیم . توضیحات ارائه شده در این مطلب و مطالب بعدی مرتبط با آن، تنها مربوط به هسته وردپرس است و هیچگونه توضیحی درباره قالب ها و افزونه ها داده نشده است . امیدواریم این سری آموزشی بتواند یک راهنمای وردپرس سریع برای علاقه مندان به وردپرس باشد . کلمات کلیدی: وردپرس، آموزش وردپرس، طراحی سایت با وردپرس، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس، آموزش CMS wordpress، آموزش طراحی سایت، بلاگفا، php، wordpress، برچسب‌ها: وردپرس، آموزش وردپرس، طراحی سایت با وردپرس، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس، آموزش CMS wordpress، آموزش طراحی سایت، بلاگفا، php، wordpress
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری