چهل درس موفقیت از برایان تریسی

چهل درس موفقیت از برایان تریسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا علی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

چهل درس موفقیت از برایان تریسی زندگی معمولی انسان بی برنامه، سردرگم، بی هیجان وناخوشایند به نظر میرسد. تنها آنهایی به ماجراهای زندگی به عنوان شانسی از میان شانس ها نگاه می کنند که خودشان آنرا برای خودشان ایجاد کرده اند. افراد موفق و مشهور و ثروتمند،هر کدام داستان های جالبی برای خود دارند و خواندن سرگذشت هر یک از آنها میتواند راهگشای خوبی برای آنان که انگیزه موفقیت دارند باشند. فرقی نمی کنه پیرامیدیار باشی یا استیوجابز! مهم اینه که بخوای موفق بشی ودر این راه، خسته و درمانده نشی و اگه هم شدی دوباره خودت، خودت رو شارژ کنی و ادامه راه.... در این راه البته شنیدن حرف های کسایی که موفق شدند و درس گرفتن از تجربه اونها مثل چشمه آب جوشانی در بیابان هست. و ما با چکیده و گزیده سخنان افراد موفق، گویی با کل تفکرات و مبانی فکری آنها آشنا شده و بهترین بهره را در کمترین زمان میبریم.ودر زمانه ای که وقت بسیار کم داریم و یا حوصله مطالعه زیاد نداریم،بهترین روش هست. در اینجا گزیده ای از سخنان فردی موفق و مشهور و ثروتمند(برایان تریسی) رو که عینا برگرفته از کتابهای اون هست برای شما نقل می کنم. کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، دانلود کتاب موفقیت، دانلود کتاب برایان تریسی، جملات برایان تریسی، متن از برایان تریسی، برچسب‌ها: روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، دانلود کتاب موفقیت، دانلود کتاب برایان تریسی، جملات برایان تریسی، متن از برایان تریسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری