شیوه نامه نوشتن به فرشتگان برای کسب موفقیت

شیوه نامه نوشتن به فرشتگان برای کسب موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سجاد شاهرخی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

شیوه نامه نوشتن به فرشتگان برای کسب موفقیت در مورد صحیح بودن اصل نامه به فرشتگان صرف نظر از هر اعتقاد یا هر دین (که این تکنیک به مسیحیان و کاترین پاندر و نسبت داده میشود) خود تکنیک درخواست کردن و ثبت اهداف و اصل انتظار به پاسخ  درخواست ها جز علم موفقیت و علوم ذهنی قوانین جهانی موفقیت و تکنیک برنامه ریزی ضمیر ناهوشیار شما است. با ثبت درخواست های خود بر روی کاغذ و انتظار به پاسخ آن در خود سریعا ضمیر ناهوشیار خود را برای بدست اوردن  ان هدف ارزو و... برنامه ریزی میکنید و در خواست شما به کاینات و جهان هستی ارسال میشود. افرادی که اصل خود نامه به فرشتگان را رد میکند با توجه به این دلیل میتوانند اقدام به اجرای این تمرین کنند و ضمیر ناهوشیار خود را برای خلق خواسته های خود برنامه ریزی کنند و انتظارات مثبتی را ایجاد کنند.. کلمات کلیدی: نوشتن نامه به فرشتگان، نحوه نوشتن نامه به فرشته ها، نامه به فرشته، برچسب‌ها: نوشتن نامه به فرشتگان، نحوه نوشتن نامه به فرشته ها، نامه به فرشته
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری