سلام بر حضرت باقرالعلوم شکافنده ی دانش ها

سلام بر حضرت باقرالعلوم شکافنده ی دانش ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

سلام بر حضرت باقرالعلوم شکافنده ی دانش ها ..... و کاروان هستی در موج نور به راه خویش ادامه می دهد. و در گذر زمان زمین در زیر گام هایمان می چرخد، و سوار بر مرکب سیاه و سپید زمان از عصرها می گذریم. و نسل ها از پی هم می آیند و می روند و همچون خضر نبی سرشار از آب جیات از ظلمت ها می گذریم. و از نوری به نور دیگر پیوند می خوریم، و زمان همچنان آبستن حوادث تلخ و شیرین. و در گذر پر شتاب زمان، فرزند گرامی و مطهر امام سجاد علیه السلام، باقرالعلوم، این شکافنده ی دانش ها را می بینیم، که پس از پدرش، لوای هدایت بشری را بر دوش های استوار خویش گرفته است.... کلمات کلیدی: باقرالعلوم، باقرالعلوم، متن ادبی درباره امام باقر، زندگی نامه امام باقر، امام پنجم، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، برچسب‌ها: باقرالعلوم، باقرالعلوم، متن ادبی درباره امام باقر، زندگی نامه امام باقر، امام پنجم، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری