خورشید در زنجیر عشق

خورشید در زنجیر عشق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

خورشید در زنجیر عشق و پس از صادق آل محمد صلی الله علیه و آله، لوای هدایت بشری، به دستان پر توان و ملکوتی فرزند گرامی اش، امام موسی الکاظم علیه السلام سپرده شد. و موسی علیه السلام، پرچمدار سبز عشق، هدایت می کند رمه های گریز پای امت محمدی را. و در گردش زمان دیدم که از ظلمتکده ی سیاه زندان هارون، نور به آسمان بال می کشد. و خورشید به زمین که نه، که به سیاه چال های ظلم و ستم عباسی هبوط کرده بود. و چه بگویم که با ناباوری دیدم که خورشید را به زنجیر کشیده اند. و تازیانه های ستم بود که بر تن نور نقش عشق می کشید. و باز شیعه بود و درد هجران ......... کلمات کلیدی: متن ادبی امامان، اهل البیت، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، امام موسی کاظم، متن ادبی درباره امام موسی کاظم، زندگی امام موسی کاظم، برچسب‌ها: متن ادبی امامان، اهل البیت، حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، امام موسی کاظم، متن ادبی درباره امام موسی کاظم، زندگی امام موسی کاظم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری