آموزش افزونه های وردپرس

آموزش افزونه های وردپرس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی سعیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش افزونه های وردپرس اگر مدیر وب سایت وردپرسی هستید حتما با پلاگین ها یا افزونه های وردپرسی آشنایی دارید. این افزونه ها قابلیت های بسیاری رو در اختیار شما قرار می دهند و مهم هست که این افزونه ها را بشناسید و بتوانید با آن ها کار کنید. شاید تا به حال به دنبال افزونه های مهم و کاربردی بسیاری بوده اید و وب سایت های بسیاری را گشت و گذار کرده اید. کتاب حاضر 15 افزونه را معرفی و به طور کامل خدمتتان آموزش می دهد. آموزش های این کتاب برای درک بهتر شما عزیزان همراه تصاویر می باشد. افزونه هایی که در این جلد آموزش داده شده اند:  Wordpress By Yoast Seo W3 Total Cash Google XML sitemap Contact From 7 WP Optimize  ... کلمات کلیدی: وردپرس، wordpress، ترفندهای وردپرس، آموزش وردپرس، آموزش نصب افزونه های وردپرس، دانلود افزونه های وردپرس، برچسب‌ها: وردپرس، wordpress، ترفندهای وردپرس، آموزش وردپرس، آموزش نصب افزونه های وردپرس، دانلود افزونه های وردپرس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری