آموزش نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics

آموزش نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فروشگاه دیجیتال فایل
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics معمولا وبسمتر ها علاقه زیادی به تجزیه و تحلیل آمار وبسایت و بررسی اطلاعات بازدیدکنندگانشون دارند. این اطلاعات و دیتاها به مدیران وبسایت ها کمک میکنه تا رفتار کاربران رو تجزیه و تحلیل کنند و راه رو بسوی پیشرفت وبسایتشون هموار کنند. در این مورد، بازهم گوگل حرف اول رو میزنه و با سرویس Google Analytics در زمینه سرویس های تجزیه و تحلیل بازدیدهای وبسایت پیشرو هست. آمارگیر وبسایت گوگل آنالایتیکش بسیار دقیق هست و مقادیر مختلفی از یک بازدیدکننده وبسایت رو در اختیار شما قرار میده. پیشنهاد ما سرویس گوگل آنالایتیکس هست. کلمات کلیدی: آموزش گوگل آنالیتیکس، آموزش Google Analytics، افزودن کد گوگل آنالیز به قالب وردپرس، برچسب‌ها: آموزش گوگل آنالیتیکس، آموزش Google Analytics، افزودن کد گوگل آنالیز به قالب وردپرس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری