دیکشنری غذاها (Dictionary of food)

دیکشنری غذاها (Dictionary of food)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : charles sinclair
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

دیکشنری غذاها (Dictionary of food) گستردگی فرهنگ آشپزی در سراسر دنیا موجب شده که این رشته نیز به مانند سایر رشته ها مملو از اصطلاحات و کلماتی باشد که در زبان مادری ما ریشه نداشته و معنای خاصی ندارند اما با کمی تعمق و تجسس می توان ریشه و مفهوم این لغات را به سادگی فهمید و آموخت از طرفی نیز یافتن منبعی که بتوان این اصطلاحات را در آن یافت بسیار دشوار است. کتاب فرهنگ لغت مواد غذایی Dictionary of Food می تواند در این زمینه یاور شما باشد هدف از این فرهنگ لغت این است که به تعاریف کوتاه از این کلمات پرداخته به طوری مفهوم آنها به درستی درک شود و به علاقه مندان آماتور، افاد خوش خوراک و دانش آموز و هنر جویان این رشته به سرعت به معنی تعیین شده اصلی دست پیدا کنند. این یک کتاب دستور پخت غذا های مختلف نیست، بلکه به مواردی مانند تفاوت مواد تشکیل دهنده کلاسیک در غذاها به همراه خلاصه ای از فرآیند پخت و پز اشاره دارد. کتاب فرهنگ لغت مواد غذایی Dictionary of Food حاوی بیش از ۲۴۰۰۰ لغت در مورد موضوعات مختلف آشپزی نظیر تجهیزات آشپزی، فرآیندها و عملکرد ها و … می باشد. کلمات کلیدی: فرهنگ لغت مواد غذایی، دیکشنری آشپزی، دیکشنری غذا، لغات آشپزی، فرهنگ آشپزی، برچسب‌ها: فرهنگ لغت مواد غذایی، دیکشنری آشپزی، دیکشنری غذا، لغات آشپزی، فرهنگ آشپزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری