آشنایی با مبانی و راهکارهای مدیریت زمان

آشنایی با مبانی و راهکارهای مدیریت زمان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : تینا شاهپوردوست
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آشنایی با مبانی و راهکارهای مدیریت زمان زمان تمام چیزی است که ما در زندگی داریم. زمان با ارزش ترین دارایی ما است و منبعی تجدید ناپذیر. مدیریت زمان یعنی مدیریت زندگی و فعالیت های ما. در دنیایی که همه چیز به سرعت در حال رخ دادن است، مدیریت زمان یکی از اصولی است که به کار هر انسانی در قرن ۲۱ می آید. مدیریت زمان یکی از مباحثی است که این روزها در مورد آن بسیار شنیده می شود و وب سایت ها و کتاب های مختلفی در این مورد منتشر شده است که هدفشان مدیریت زمان و افزایش بهره وری شماست. هدف از این کتاب آن است که شما دچار یک تغییر پایدار شوید به طوری که به کمک راهنمایی ها و تکنیک هایی که در این کتاب آن را فرا خواهید گرفت، بتوانید زمان خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنید و شاهد یک تغییر دائمی باشید، تغییری که بدست آوردن آن نیاز به صرف سال ها تجربه دارد. کلمات کلیدی: مدیریت زمان، مدیریت زندگی، دانلود کتاب مدیریتی، برچسب‌ها: مدیریت زمان، مدیریت زندگی، دانلود کتاب مدیریتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری