آشنایی با شبکه تاریک وب (دنیای خلافکاران اینترنتی)

آشنایی با شبکه تاریک وب (دنیای خلافکاران اینترنتی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود واعظ
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آشنایی با شبکه تاریک وب (دنیای خلافکاران اینترنتی) وب تاریک (به انگلیسی: Dark Web) بخشی از شبکه وسیع جهانی (وب جهانی) است که برای دسترسی به آن به نرم افزار های خاصی نیاز خواهیم داشت که بعد از وارد شدن به این بخش،وبسایت ها و سایر خدمات موجود در آن از طریق یک مرورگر همانند وب معمولی در دسترس قرار خواهند گرفت. در وب تاریک وبسایت هایی وجود دارند که کاملا پنهان هستند، به طوری که حتی موتور های جستجو هم نمی توانند صفحات این وبسایت ها را ایندکس کنند و تنها راه دسترسی به آن ها داشتن آدرس اینترنتی‌شان می باشد. در دارک وب فروشگاه های خاصی در حال فعالیت هستند که اصطلاحاً "Darknet Markets" (فروشگاه های دارک نت) نامیده می شوند که عمده محصولات این فروشگاه ها غیر قانونی می باشند که مواد مخدر و سلاح های گرم هم در این فروشگاه ها به فروش می رسد. پرداخت ها در فروشگاه های دارک نت معمولا با استفاده از پول مجازی بیت کوین انجام می گیرد. در منابع فارسی مقالاتی جهت معرفی این بخش از شبکه جهانی وب منتشر شده است که به صورت کلی این ویژگی را تشریح می کند.تلاش من نیز در این مقاله بر این است تا شما را با کلیات شبکه تاریک وب و اقداماتی که در این بخش از دنیای وب صورت می گیرد آشنا کنم. کلمات کلیدی: آشنایی با دارک وب، dark web، دنیای خلافکاران اینترنتی، آشنایی با شبکه اینترنت، دنیای تاریک اینترنت، دنیای غیر قانونی وب، فروشگاه های دارک نت، برچسب‌ها: آشنایی با دارک وب، dark web، دنیای خلافکاران اینترنتی، آشنایی با شبکه اینترنت، دنیای تاریک اینترنت، دنیای غیر قانونی وب، فروشگاه های دارک نت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری