اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محمد حسینی بهشتی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا یکی از زمینه های فعالیت اجتماعی شهید آیت الله دکتر بهشتی همکاری مستقیم یا غیرمستقیم با کارهای دسته جمعی بود که در جهت ایجاد یک جامعۀ نمونۀ اسلامی صورت می گرفت. اگرچه علاقه به این فعالیت ها از اوان نو جوانی در منش و روش او جلوه داشت اما ورود به زندگی اجتماعی و بیش از سی سال شرکت در اینگونه تلاش ها و همراه ساختن عمل اجتماعی با ارزیابی نقادانه از شیوۀ کار و تلاش جمعی و دستاوردهای آن در جامعۀ ایرانی، در ساختن شخصیتی که بعدها به عنوان مدیری مدبر، دوراندیش، نهادساز، برنامه ریز و پایبند به اصول کار جمعی بروز کرد تأثیری بسزا داشت. یکی از این تلاش های جمعی، همکاری با انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی در اروپا در جهت گسترش انجمن ها، ارتقای کمی و کیفی آن ها و شکل گیری «اتحادیۀ انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا» گروه فارسی زبانان بود. کلمات کلیدی: اسلام شناسی، انجمن اسلامی در اروپا، آیت الله بهشتی، دیدگاههای آیت الله بهشتی، برچسب‌ها: اسلام شناسی، انجمن اسلامی در اروپا، آیت الله بهشتی، دیدگاههای آیت الله بهشتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری