آموزش php7

آموزش php7

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پیروز جنابی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش php7 در این آموزش که مبنای آن دو روز است و شامل 20 صفحه است که در ابتدا،  نصب php7 بر روی انواع سیستم عامل ها آموزش داده می شود و بعد تک تک عناصری که اضافه شده  بررسی می شود. اگر بخواهیم نسخه جدید  که نسخه 7 می باشد را بررسی کنیم این نسخه نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی داشته ولی نگران نباشید طبق اطلاعات منابع موجود وآزمایشات این شرکت کلیه برنامه های قبلی بر روی این سیستم جواب می دهد و تغییر عمده آن روی سرعت عملیاتها می باشد پس همانطور که از اسم ان که دارای عدد 7 می باشد و این عدد نماد انقلابی بزرگ در زبان برنامه نویسی php است. کلمات کلیدی: طراحی سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش پی اچ پی 7، آموزش PHP، برنامه نویسی PHP، نصب php 7، برچسب‌ها: طراحی سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش پی اچ پی 7، آموزش PHP، برنامه نویسی PHP، نصب php 7
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری