100 مهارت مورد نیاز برای آزمون های زبان (تافل، تولیمو و ...)

100 مهارت مورد نیاز برای آزمون های زبان (تافل، تولیمو و ...)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا سعیدی نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

100 مهارت مورد نیاز برای آزمون های زبان (تافل، تولیمو و ...) تافل (به انگلیسی: TOEFL) که برگرفته از سرواژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان زبان بیگانه است، آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند. کلمات کلیدی: آموزش کلمات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آزمون تافل، آزمون تولیمو، دانلود مکالمات پرکاربرد انگلیسی، آموزش مهارت های آزمون تافل، گرامر برا یتافل، برچسب‌ها: آموزش کلمات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آزمون تافل، آزمون تولیمو، دانلود مکالمات پرکاربرد انگلیسی، آموزش مهارت های آزمون تافل، گرامر برا یتافل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری