فارسی آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android

فارسی آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی سجادی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

فارسی آموزش برنامه نویسی اندروید با Basic4Android از این که قصد دارید به جمع توسعه دهندگان ایرانی سیستم عامل اندروید بپیوندید خرسندیم. در این کتاب توسعه ی اپلیکیشن با محیط B4A یا همان Basic4Android آموزش داده شده است که نسبت به Eclipse و Android Studio (محیط بومی توسعه ی اغلب اپلیکیشن های اندرویدی) از پیچیدگی کمتری بهره مند است و برنامه نویسی اندروید را بسیار ساده و لذت بخش می کند. راه برنامه نویسی موبایل دراز و پیچیده است و این کتاب سعی می کند شما را در قدم های اول این راه همیاری کند و ادامه ی این راه را به شما بنمایاند. کلمات کلیدی: اپلیکیشن های اندرویدی، برنامه نویسی اندروید، زبان اندروید، برنامه نویسی حرفه ای اندروید، آموزش Basic4Android، برچسب‌ها: اپلیکیشن های اندرویدی، برنامه نویسی اندروید، زبان اندروید، برنامه نویسی حرفه ای اندروید، آموزش Basic4Android
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری