شما هم بچه مدرسه ای دارید؟

شما هم بچه مدرسه ای دارید؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا سعیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

شما هم بچه مدرسه ای دارید؟ راهکارهای عملی برای افزایش علاقه به مدرسه و درس خواندن در فرزندان برای والدینی که بچه دبستانی دارند. امروزه اکثر خانواده ها به نوعی با درس و مدرسه درگیر هستند. یا بچه مدرسه ای دارند و یا دانشگاهی و یا خود والدین مشغول دانشگاه و یادگیری هستند. خانواده هایی که فرزند آن ها به تازگی وارد محیط مدرسه شده و یا سال های اولیه ورود به مدرسه (دبستان) را سپری می کند مشکلات خاص خود را دارند. بسیاری از خانواده ها از عدم توجه کافی فرزندشان نسبت به درس خواندن و یا همان بازی گوشی هنگام درس خواندن گله مند هستند و برخی نیز از میزان یادگیری فرزندشان ناراضی هستند و روزانه وقت زیادی را صرف کارکردن مطالب درسی با آنها می کنند. در این کتاب قصد داریم راهکارهای عملی برای افزایش میزان علاقه، تمرکز حواس و درنتیجه بهبود امر یادگیری برای شما والدین عزیز ارائه کنیم که با به کارگیری آنها شاهد بهبود کیفیت یادگیری و نیز افزایش شور و شوق یادگیری در فرزندانتان باشید. کلمات کلیدی: درس خواندن، آموزش و پرورش، تمرکز، یادگیری در مدرسه، درس خواندن، افزایش علاقه به مدرسه، برچسب‌ها: درس خواندن، آموزش و پرورش، تمرکز، یادگیری در مدرسه، درس خواندن، افزایش علاقه به مدرسه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری