رازهای طلایی بهینه سازی وب سایت

رازهای طلایی بهینه سازی وب سایت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی عارفی نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رازهای طلایی بهینه سازی وب سایت آیا دوست دارید سایت شما در بین میلیون ها وب سایت در صفحه ی اول گوگل ظاهر شود؟ سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو یکی از بهترین راه های کسب ثروت های بسیار زیاد!!! همونطور که احتمالا می دونید و شاید هم تا الان بهشون برخورده باشید. خیلی از دوستان تصور می کنن سئو فقط اینه که بریم متا تگ ها رو درست کنیم و تگ h1 قرار بدیم و alt واسه image ها بذاریم دیگه سایت سئو شده. نه اصلا اینطور نیست، درسته که همه این موارد باید رعایت بشه اما فاکتور های سئو بسیار بسیار بیشتر از این موارد هستند و من کل این فاکتور ها رو جمع آوری کردم که خود بعضی از این فاکتور ها دارای چند تا زیر مجموعه هست اما کلا سئو 2 تا قسمت داره یکی onsite یا همان سئو داخلی سایت offsite یا سئو خارجی سایت و از اونجایی که سئو داخلی وب سایت سریع تر قابل انجام از همین فاکتور های مربوط به onsite شروع می کنیم.   کلمات کلیدی: کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی وب، سئو، افزایش بازدید وب سایت، ترفندهای سئو، برچسب‌ها: کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی وب، سئو، افزایش بازدید وب سایت، ترفندهای سئو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری