بازاریابی گاو من صورتیه، گاو شما چه رنگیه؟

بازاریابی گاو من صورتیه، گاو شما چه رنگیه؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سمیرا سعدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

بازاریابی گاو من صورتیه، گاو شما چه رنگیه؟ گاو من صورتیه گاو شما چه رنگیه، ایده گرفته از کتاب گاو بنفش است. در این کتاب سعی شده به شما قبولانده شود که برای باقی ماندن در دنیای کسب و کار باید دنبال ایده ها و محصولات نو و خلاقانه باشید و این کار را با خودش و گاو صورتی اش که حاصل خلاقیت و محصولاتش است آغاز کرده و شما را هم دعوت به تولید گاو های رنگی خاص خودتان خواهد کرد. هیچ کس در تولید گاو ها هیچ محدودیتی ندارد، پس سریع کار خود را آغاز کنید. کلمات کلیدی: آموزش برند سازی، برندیگ، دانلود کتاب گاو بنفش، purple cow، آموزش بازاریابی، روش های بازاریابی، تبلیغات، بازاریابی، ایده های کسب و کار، برچسب‌ها: آموزش برند سازی، برندیگ، دانلود کتاب گاو بنفش، purple cow، آموزش بازاریابی، روش های بازاریابی، تبلیغات، بازاریابی، ایده های کسب و کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری