آموزش اندروید (Head First Android Development) - جلد 3

آموزش اندروید (Head First Android Development) - جلد 3

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جاناتان سایمون
  • مترجم : حسن زمانی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش اندروید (Head First Android Development) - جلد 3 ترجمه فصل سوم و چهارم کتاب هد فرست اندروید. دستگاه های آندروید با سرعت چشمگیری سهم بازار را از آیفون گرفته اند. حال از کجا باید شروع کنید؟ کتاب Head First Android Development به شما کمک می کند تا اولین برنامه خود را با Android SDK و Eclipse plug-in اجراکنید. شما یاد می گیرید که چطور برای وسایل مختلف با سایزهای نمایش متفاوت برنامه ای را طراحی کنید. head first اکثرا در مورد برنامه نویسی کتاب مینویسه البته در مورد سایر حوزه ها هم تالیفاتی داره اما فعالیت اصلی اون روی یاد دادن زبان های برنامه نویسی مختلف به شیوه ای جذاب است .منظورم از جذاب شیوه ای بسیار منحصر به فرد است که همین باعث شده این کتابها محبوب بشن. اگه از من بپرسید میگم این کتاب ها بهترین کتاب هایی هست که در مورد برنامه نویسی خوندم. وقتی شما این کتاب ها را باز میکنید شاید در نگاه اول فکر کنید این یک کتاب قصه برای بچه هاست اما در واقع مطالب تکنیکال را به شیوه داستانی و تصویری آموزش میده. کلمات کلیدی: دانلود ترجمه کتاب Head First Android Development، آموزش اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی موبایل، دانلود کتاب Head First Android Development، دانلود کتاب آموزش اندروید، نوشته برنامه برای اندروید، کتاب ساده یادگیری اندروید، آموزش برنامه نویسی، آموزش اندروید برای مبتدیان، janathon simon book، برچسب‌ها: دانلود ترجمه کتاب Head First Android Development، آموزش اندروید، آموزش برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی موبایل، دانلود کتاب Head First Android Development، دانلود کتاب آموزش اندروید، نوشته برنامه برای اندروید، کتاب ساده یادگیری اندروید، آموزش برنامه نویسی، آموزش اندروید برای مبتدیان، janathon simon book
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری