ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه - شماره 4

ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه - شماره 4

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه - شماره 4 ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه 15 ام هرماه توسط آژانس خلاقیت وبسیما منتشر شده و بصورت رایگان در فضای اینترنت و دسترس عموم قرار میگیرد. نظرات و پیشنهادات شما عزیزان میتواند موجب بهبود کیفیت و ارتقای سطح علمی این ماهنامه گردد. استقبال خوانندگان اینترنتی از این ماهنامه موجب شده است تا تیم محتوا و گرافیک وبسیما انگیزه ای دو چندان در جهت ادامه مسیر داشته باشد. آنچه در زرافه چهارم میخوانیم: انتخاب بهترین رنگ برای وبسایت پزشکی بوت استرپ نسخه 4 آلفا منتشر شد 10 راهکار برای افزایش سود و بازدهی در تجارت خود بازاریابی گوشه 20 تکنیک کلیدی در سئو استراتژی Mobile-First در کسب و کار شما آوووارد خلاقانه وبگشت کلمات کلیدی: کسب و کار جدید، مجله کسب و کار، مجله خلاقیت زرافه، ماهنامه خلاقیت، خلاقیت های تجاری، مجله بازاریابی، مجله تبلیغات، برچسب‌ها: کسب و کار جدید، مجله کسب و کار، مجله خلاقیت زرافه، ماهنامه خلاقیت، خلاقیت های تجاری، مجله بازاریابی، مجله تبلیغات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری