چهره پنهان میرزا ملکم خان پدر روشنفکری ایران

چهره پنهان میرزا ملکم خان پدر روشنفکری ایران

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

چهره پنهان میرزا ملکم خان پدر روشنفکری ایران این کتاب شامل موضوعات زیر می باشد : 1. ملکم‌ستیزان ایدئولوژیک، آنان که بر پدر روشنفکری ایران شوریدند  (سامان صفرزائی) 2. ملکم و براون؛ نقش روزنامه قانون در بیداری ایرانیان (حسن جوادی، استاد سابق دانشگاه‌های تهران و کمبریج) 3. ملکم‌خان زنان را فرشتگان بشریت می‌دانست (آنا ونزان، استاد تاریخ دانشگاه میلان ایتالیا) 4. ما امروز به ملکم نزدیکتریم (علی فردوسی، رئیس دپارتمان تاریخ و علوم سیاسی دانشگاه نوتردام در کالیفرنیا) 5. ملکم‌خان‌ درک عمیقی از افکار جدید اروپایی داشت (فرزین وحدت) 6. ملکم‌خان متاثر از ایده‌های توسعه در استانبول بود (فریبا زرینه‌باف) کلمات کلیدی: میرزا ملکم خان، روشنفکری در ایران، تجدد خواهی، تاریخ ایران، رجال سیاسی ایران، تاریخ ایران قبل از انقلاب، برچسب‌ها: میرزا ملکم خان، روشنفکری در ایران، تجدد خواهی، تاریخ ایران، رجال سیاسی ایران، تاریخ ایران قبل از انقلاب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری