مجموعه داستان کوتاه

مجموعه داستان کوتاه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیده کوثر غفاری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مجموعه داستان کوتاه این کتاب مجموعه ای از داستان های کوتاه می باشد که شامل داستان های زیر است: گمشده کودکان مرده کفش های کتانی او افسانه ی گرگها امروز مرا دیدی؟! از متن کتاب: درست شش دقیقه و شش ثانیه دیگر می شد شصت دقیقه که مقابل آیینه نشسته بود، احساس تردید داشت خفه اش می کرد. اما خیال های بچه گانه اش را روی گذشته ی تلخش می کشید. می دانست وقتی قلبی سیاه شد به آسانی روشنایی در آن راه نمی یابد. دلش می خواست یک نفر محکم تکانش بدهد، شاید از این کابوس تکراری بیدارشود. آنقدر دستش را محکم مشت کرده بود که رنگ انگشتانش رو به زردی می رفت. خسته بود، بیش از هرچیز و هرکس از خودش. به خود که آمد نقاشی نقاب پر نقشش تمام شده بود. زیباتر شده بود؟ شاید! اما دیگر هیچ چیز راضی اش نمی کرد. کلمات کلیدی: داستان هیجان انگیز، داستان کوتاه، داستان جالب، داستان اجتماعی، برچسب‌ها: داستان هیجان انگیز، داستان کوتاه، داستان جالب، داستان اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری