آموزش کامل زبان عبری

آموزش کامل زبان عبری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش کامل زبان عبری در این مجموعه گرامر و آموزش کامل این زبان شیرین و قدیمی تشریح شده است ... این مجموعه حاوی آموزش کلیه حروف، اعداد، گرامر و ساختار زبان عبری است که بسیار کامل و کاربردی تبیین گردیده است. زبان عبری (עברית تلفظ: ایوْریت)، عضوی از شاخه زبان‌های سامی است. و با زبان‌های عربی و آرامی هم خانواده است. این زبان به عنوان زبان دینی برای یهودیان بشمار می رود و بسیاری از دعاها و نیایش های یهودیان در سراسر دنیا به زبان عبری کلاسیک است. الفبای عبری از ۲۲ حرف تشکیل شده است. صداهای زیر شیوه تلفظ حروف زبان عبری هستند: اَلِف - بِیت – گیمل – دالِت – هِ – واو – زَین – خِت – تِت – یُد – کاف – لَمِد – مِم – نون – سَمِخ – عَین – پِه - زادی – کُف – رِش – شین – تاو کلمات کلیدی: آموزش زبان عبری، زبان یهود، آموزش عبری، ساختار زبان عبری، گرامر عبری، زبان عبری کلاسیک، برچسب‌ها: آموزش زبان عبری، زبان یهود، آموزش عبری، ساختار زبان عبری، گرامر عبری، زبان عبری کلاسیک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری