نگارش دانشگاهی زبان انگلیسی (Academic Writing)

نگارش دانشگاهی زبان انگلیسی (Academic Writing)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Stephen Baily
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نگارش دانشگاهی زبان انگلیسی (Academic Writing) نگارش متون انگلیسی به سبک آکادمیک و دانشگاهی یکی از ضروریات داوطلبان آزمون هایی مانند آزمون آیلتس و تافل می باشد. همانطور که می دانید در این آزمون ها بخشی با عنوان نگارش یا Writing وجود دارد که به فراخور آزمون (آکادمیک یا عمومی) متغیر است. این کتاب نوشتار انگلیسی را به صورت پیشرفته و داشگاهی به شما یاد خواهد دغاد. کلمات کلیدی: نگارش داشگاهی، نوشتن آکادمیک زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش نوشتن به انگلیسی، دانلود کتاب writing english، آموزش نگارش انگلیسی، آموزش مهارت نوشتن، تمرینات نوشتن انگلسی، آموزش نوشتار انگلیسی، برچسب‌ها: نگارش داشگاهی، نوشتن آکادمیک زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش نوشتن به انگلیسی، دانلود کتاب writing english، آموزش نگارش انگلیسی، آموزش مهارت نوشتن، تمرینات نوشتن انگلسی، آموزش نوشتار انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری