توافق برسرهیچ

توافق برسرهیچ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهروز مرکباتی لنگرودی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

توافق برسرهیچ این کتاب مجموعه ایست از داستان های کوتاه. ما بر سر هیچ توافق کردیم.شاید این به نظر سخت برسد، اما در بطنش تقریبا غیرممکن است. شروعش دقیقا در بهار سال 1913 بود. وقتی پسرمان چارلی به دنیا آمد. شاید فکر کنید این قصه ایست متعلق به سالهای دور، اما همین چند روز پیش اتفاق افتاده. همیشه چارلی را با عصا تصور می کنم اما می توانید او را به شکل یک نوجوان که به زور سیبلیش در آمده تصور کنید یا یک دختر نابالغ که تمایزش از پسرها کار سختیست. اصلا اسمش را بگذارید آربوج یا ژیلا. ابوذر یا خانم. فرقی بحالش نمی کند. فرقی به حال من هم نمی کند. من آدمی هستم که حتی پول ندارد تا لات لیل برود، حتی نمی داند لات لیل کجاست. کلمات کلیدی: داستان کوتاه، داستان اجتماعی، دانلود مجموعه داستان، برچسب‌ها: داستان کوتاه، داستان اجتماعی، دانلود مجموعه داستان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری