آموزش ساخت شبکه اجتماعی

آموزش ساخت شبکه اجتماعی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود واعظ
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش ساخت شبکه اجتماعی آیا شما هم جزء کسانی هستید که دوست دارید همانند مارک زاکربرگ - بنیانگذار فیسبوک – صاحب شبکه اجتماعی خود باشید؟ شاید در گذشته چنین آرزویی بسیار سخت و دست نیافتنی بود اما اکنون به راحتی می توانید مدیر شبکه اجتماعی خود باشید. فقط کافیست این کتاب آموزشی را تا پایان آن مطالعه کنید.در این کتاب به شما آموزش نحوه راه اندازی یک وبسایت در قالب یک شبکه اجتماعی مشابه فیسبوک ارائه می شود که برای راه اندازی این شبکه اجتماعی از اسکریپت PHPDophin Social Network استفاده خواهیم کرد. کلمات کلیدی: طراحی سایت، آموزش طراحی سایت، ساخت شبکه اجتماعی، PHPDophin Social Network، اسکریپت شبکه اجتماعی، برچسب‌ها: طراحی سایت، آموزش طراحی سایت، ساخت شبکه اجتماعی، PHPDophin Social Network، اسکریپت شبکه اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری