ادبیات داستانی انگلیسی

ادبیات داستانی انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد آذروش
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ادبیات داستانی انگلیسی داستان ها و افسانه ها بخشی عمده از فرهنگ ادبی - اجتماعی گویشوران هر زبان را به خود اختصاص می دهند. این متن ها در حوزه جامعه شناسی زبان به عنوان ساختاری ادبی مبتنی بر پیشینه فرهنگی و تاریخی گویشوران آن زبان ارزیابی شده و بخشی از سلیقه آنان را در رویکردهای فرهنگی-اجتماعی خود به نمایش می گذارند. از آنجاییکه فراگیری هر زبان الزاما آشنایی نسبی با فرهنگ گویشوران آن زبان را طلب می کند اینجانب بر آن شدم تا از زاویه آشنایی با داستان های کوتاه این هدف را دنبال نمایم. بر این اساس کتاب حاضر که مجموعه ای مختصر از رایج ترین داستان های شیرین و پندآموز انگلیسی است را تدوین و ویرایش نمودم تا همراه با معادل فارسی واژگان کلیدی به کار رفته در هریک از داستان های آن در اختیار علاقمندان قرار گیرد.  کلمات کلیدی: داستان های انگلیسی، داستان زبان اصلی، داستان کوتاه انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی با داستان، برچسب‌ها: داستان های انگلیسی، داستان زبان اصلی، داستان کوتاه انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی با داستان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری