کلیدهای تقلب در وردپرس

کلیدهای تقلب در وردپرس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

کلیدهای تقلب در وردپرس وقتی به دست های یک برنامه نویس حرفه ای در زمان کارش نگاه می کنیم، کمترین حرکت را از آنها می بینیم! مچ دست ها تفریبا در تمام طول کار یک جا ثابت هستند و کمترین استفاده ممکن از موس یا تاچ پد لپتاپ می شود و ما فقط حرکت سرانگشتان را می بینیم. سرعت عمل آنها واقعاً بسیار بیشتر است! ما به عنوان مدیر یک سایت وردپرسی دوست داریم سرعت خود را در زمان کار به این برنامه نویسان برسانیم و به عنوان فردی حرفه ای شناخته شویم. در این کتاب یادخواهید گرفت: فعال کردن کلیدهای میانبر در وردپرس میانبرهای مدیریت بخش دیدگاه ها میانبر های بخش ویرایش گر متن دکمه + Ctrl دکمه + Alt + Shift میانبرهای مخصوص حالت نوشن بدون مزاحم کلمات کلیدی: وردپرس، wordpress، ترفندهای وردپرس، آموزش وردپرس، تقلب در ورد پرس، کلیدهای میانبر وردپرس، کتاب آموزشی wordpress، برچسب‌ها: وردپرس، wordpress، ترفندهای وردپرس، آموزش وردپرس، تقلب در ورد پرس، کلیدهای میانبر وردپرس، کتاب آموزشی wordpress
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری