ماشین های کشاورزی - کمباین

ماشین های کشاورزی - کمباین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرش آذروش
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

ماشین های کشاورزی - کمباین در این کتاب کمباین به عنوان یکی از مهمترین ماشین ها در عرصه صنعت کشاورزی از جنبه های فنی و عملکردی مورد بررسی قرار گرفته است. گستره مکانیزاسیون کشاورزی با جایگزینی توان موتور به جای نیروی انسان و حیوان در زمینه ھای متنوع کشاورزی از جمله برداشت محصول صورت گرفت. براین اساس با بکارگیری شیوه ھای متنوع مکانیزاسیون درعرصه کشاورزی ابزار مکانیکی خودکار از جمله کمباین جایگزین نیروی انسان گردید تا علاوه بر افزایش سرعت در برداشت محصول کیفیت عملیات برداشت با شاخصه ھای بھتر از جمله کاھش ضایعات محصول در این فرایند نیز بھبود یابد. کلمات کلیدی: ماشین های کشاورزی، کمباین، ماشین های صنعتی، مکانیک ماشین های کشاورزی، برچسب‌ها: ماشین های کشاورزی، کمباین، ماشین های صنعتی، مکانیک ماشین های کشاورزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری