بررسی احساس امنیت شغلی در میان روزنامه نگاران ایران

بررسی احساس امنیت شغلی در میان روزنامه نگاران ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیدمحمد مهدی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

بررسی احساس امنیت شغلی در میان روزنامه نگاران ایران نویسندگان: سیدمحمد مهدی زاده و شعبانعلی بهرام پور کتاب «بررسی احساس امنیت شغلی در میان روزنامه‌‏نگاران ایران» نوشتهٔ دکتر سیدمحمد مهدی‌‏زاده و دکتر شعبانعلی بهرام‏پور در سال 1386 توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به منتشر شده است. نویسندگان کتاب «بررسی احساس امنیت شغلی در میان روزنامه‌‏نگاران ایران» معتقدند، در جوامع پیچیده امروزی، شغل در تمام ابعاد زندگی افراد نفوذی گسترده دارد. شغل، طبقه اجتماعی فرد، محل زندگی، شیوه و سبک زندگی، ساعت‏‌های کاری و اوقاتی که وی در منزل می‏‌گذراند را معین می‏‌سازد. رسالت آگاهی‌بخشی و خبررسانی به مردم در جوامع امروز، عمدتا به دوش خبرنگارانی است که به جست‌وجو، جمع‌آوری و تنظیم و انتشار اخبار از رویدادهای مختلف می‌پردازند و همگان را در جریان آن‌چه اتفاق افتاده است قرار می‌دهند. خبرنگاران با احساس مسئولیت و انگیزه دفاع از مصالح و منافع عمومی، هر روز پدیدآور اطلاعاتی هستند که ما در روزنامه‌ها آن‌ها را مطالعه می‌کنیم. اگر احساس مسئولیت در قبال منافع و مصالح جامعه را از این قشر انتظار داریم باید به ایجاد فضای آزاد فعالیت مطبوعاتی و اختیار استقلال آن‌ها نیز بیندیشیم. کلمات کلیدی: احساس امنیت شغلی، روزنامه نگاری، شعبانعلی بهرام پور، امنیت شغلی در ایران، خبر رسانی، روزنامه، برچسب‌ها: احساس امنیت شغلی، روزنامه نگاری، شعبانعلی بهرام پور، امنیت شغلی در ایران، خبر رسانی، روزنامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری