ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه - شماره 1

ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه - شماره 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی ماهنامه خلاقیت تجاری زرافه - شماره 1 اولین ماهنامه تخصصی خلاقیت تجاری در زمینه های اینترنت، بازاریابی و تبلیغات در این شماره می خوانیم: دوازده دلیل استفاده از وبسایت سازگار با موبایل راهکارهای ارتقا کسب و کار مدیران فروش چگونه Mobile-friendly به کسب و کار کمک میکند الگوریتم Mobile Friendly گوگل 8 نکته برای صرفه جویی در وقت کاربران سایت افزایش محتوا یا افزایش کیفیت محتوا هفت روز بعد از بروزرسانی Mobilegeddon دیوید اوگیلوی، یک دنیا راز تبلیغات آیا عناوین و تگ h1 باید دقیقاً یکی باشد؟ چگونه برای وب سایت خود رنگ انتخاب کنیم؟ پنج راه آنلاین برای پیشرفت در کسب کار بررسی سیستم عامل بروزشده اپل وبگشت PGT در وبلاگ چه میگذرد؟ کلمات کلیدی: مجله خلاقیت زرافه، ماهنامه خلاقیت، خلاقیت های تجاری، مجله بازاریابی، مجله تبلیغات، کسب و کار جدید، مجله کسب و کار، برچسب‌ها: مجله خلاقیت زرافه، ماهنامه خلاقیت، خلاقیت های تجاری، مجله بازاریابی، مجله تبلیغات، کسب و کار جدید، مجله کسب و کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری