ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره 25

ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره 25

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه الکترونیکی IMDB
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره 25 سخن سردبیر: عذرخواهی میکنیم از شما مخاطبین عزیز که یک شماره پیشین و شماره جدید وقفه های زیادی داشت تا منتشر بشوند. تمام هدف بنده و سردبیر و سایر افراد تیم فراهم ساختن یک مجله الکترونیکی با کیفیت هست و برای این هدف هر کاری که نیاز باشد انجام خواهیم داد، حتی اگر مجبور باشیم کل تیم مجله را عوض کنیم! و متاسفانه علی رغم میل باطنی مجبور شدیم. به هر حال امیدواریم از این شماره به بعد بتوانیم با ارتقای کیفیت مطالب، مخاطبین بیشتری را به مجله IMDb-Dl جذب کنیم. از این پس، مجله هفته اول هر ماه به صورت مجازی منتشر خواهد شد. کلمات کلیدی: دانلود ماهنامه، دانلود ماهنامه الکترونیکی IMD Dl، شماره بیست و پنجم، دانلود مجله imdb مرداد ماه، دانلود مجله ی فیلم، دانلود مجله ی سینمایی، شماره ی 25 مجله imdb، دانلود مجله شماره 25 imdb، برچسب‌ها: دانلود ماهنامه، دانلود ماهنامه الکترونیکی IMD Dl، شماره بیست و پنجم، دانلود مجله imdb مرداد ماه، دانلود مجله ی فیلم، دانلود مجله ی سینمایی، شماره ی 25 مجله imdb، دانلود مجله شماره 25 imdb
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری