آموزش کار با برنامه windows movie maker

آموزش کار با برنامه windows movie maker

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ملیحه شریفیان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش کار با برنامه windows movie maker بی تردید جلوه های ویژه بسیار قدرتمند فیلم های امروزی برای همه ما جذاب و مسحور کننده است. تولیدکنندگان میلیون ها دلار سرمایه گذاری می کنند تا در پوشش جلوه ها و انیمیشن های کامپیوتری، فیلم ها را به خاطراتی فراموش نشدنی و ماندگار در ذهن بینندگان تبدیل کنند. بسیاری از ما که به صورت تفریحی و آماتور فیلم می سازیم، قادر به صرف هزینه های میلیونی نیستیم. با این حال دوست داریم توانایی خود را در تولید و ارائه محصولی مناسب و با کیفیت نشان دهیم. ویندوز XP این نیاز ما را با ابزار Windows Movie Maker برطرف کرده است. این نرم افزار همراه ویندوز، یک ابزار توانمند و مناسب برای ایجاد، وارد کردن فیلم ها و عکس ها از دوربین، ویرایش و ذخیره فیلم ها و عکس های خانگی به شمار می رود. کلمات کلیدی: ساخت فیلم آموزشی، برنامه windows movie maker، آموزش ساخت فیلم در ویندوز، ویندوز مووی میکر، آموزش برنامه، برچسب‌ها: ساخت فیلم آموزشی، برنامه windows movie maker، آموزش ساخت فیلم در ویندوز، ویندوز مووی میکر، آموزش برنامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری