اینستاباز (آموزش جامع اینستاگرام)

اینستاباز (آموزش جامع اینستاگرام)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا توکلی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

اینستاباز (آموزش جامع اینستاگرام) اینستابــاز عنوان دهمین کتاب الکترونیک مجموعه زندگی است که زیر نظر بخش دیجیتال مجموعه زندگی منتشر شده است. در این کتاب تمامی بخش های این شبکه اجتماعی محبوب مورد بررسی قرار می گیرد. در اینستابــاز بخوانید: -آموزش راه اندازی و کار با اینستاگرام -آموزش گذاشتن عکس و ویرایش آن -بررسی اصطلاحات موجود -راه هایی برای جذب فالوور و لایک -یک نکته جالب -فالوور هایتان را مدیریت کنید -Fake Follower -کسب درآمد از اینستاگرام -نرم افزار هایی که در اینستاگرام به کمک شما می آیند کلمات کلیدی: اینستاگرام، کسب درآمد از اینستاگرام، جذب فالوور و لایک، آموزش اینستاگرام، شبکه های اجتماعی، برچسب‌ها: اینستاگرام، کسب درآمد از اینستاگرام، جذب فالوور و لایک، آموزش اینستاگرام، شبکه های اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری