مشکلات جنسی جوانان

مشکلات جنسی جوانان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آیت الله مکارم شیرازی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مشکلات جنسی جوانان در این کتاب راه هایی برای رهایی از بزرگترین مشکل جوانان امروز جامعه ی ما یعنی مشکل جنسی آورده شده است. این کتاب تا کنون ده ها بار چاپ شده و هزاران هزار نسخه از آن منتشر شده، و مایه نجات بسیارى از جوانان گشته است، و هم اکنون مرتباً تجدید چاپ مى شود. « پدران و مادران در خوابند و جوانان هم در برابر حوادثى که با سرنوشت مسلّم آنها سر و کار دارد خونسرد و بى تفاوت! گویا همه براى فرار از وحشت مشکلات؛ ترجیح مى دهند آنها را فراموش کنند، و یا به اصطلاح دیپلمات ها سیاست «صبر و انتظار» را پیش گیرند و در این میان هزاران جوان بی گناه قربانى این سهل انگاری ها، فراموشکاری ها؛ و ندانم کاری ها مى گردند و اجتماعى نیز به لجن کشیده مى شود. راستى عجب است در طول سال در دنیا هزاران انجمن، سمینار، کنگره و مانند آن براى مطالعه درباره معادن زیر دریاها، جانوران مختلف اقیانوس ها، مسیر باد ها و طوفان ها، آفات غوزه پنبه و جو دوسر، بر افتادن نسل بزهاى کوهى و کاهش پنگوئن ها، ساختمان درونى کرم شب تاب و مانند اینها تشکیل مى گردد و دانشمندان سراسر جهان در یک جا جمع مى شوند و به بحث مى پردازند. امّا چیزى که اگر هم صحبتى روى آن مى شود در مقیاس خود بسیار کم و ناچیز است مسائل مربوط به جوانان یعنى فعّال ترین و گران بهاترین ذخائر انسانى جامعه ها مى باشد. » کلمات کلیدی: مشکلات جنسی، مشکلات جوانان، مشکلات جوانان، بررسی مشکلات جوانان، برچسب‌ها: مشکلات جنسی، مشکلات جوانان، مشکلات جوانان، بررسی مشکلات جوانان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری