نمایشنامه رومئو و ژولیت

نمایشنامه رومئو و ژولیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ویلیام شکسپیر
  • مترجم : علاءالدین پازارگادی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

نمایشنامه رومئو و ژولیت امروزه شاید کسی را نتوان یافت که نام رمان معروف رومئو و ژولیت اثر جاودان ویلیام شکسپیر شاعر و نویسنده پر آوازه انگلیسی را نشنیده باشد. این کتاب یک رمان عاشقانه از نوع ویلیام شکسپیری! رومئو و ژولیت تراژدی نوشته‌شده توسط ویلیام شکسپیر در اوایل کار اوست که در مورد دو عاشق ناکام است که در نهایت مرگ‌ پایان کارشان می‌شود. این نمایشنامه یکی از محبوب‌ترین نمایشنامه‌های شکسپیر در زمان‌ حیاتش می‌باشد و در کنار هملت یکی از نمایشنامه‌هایی است که بر روی پرده رفته‌ است. امروزه از شخصیت‌های‌ اصلی داستان به‌عنوان عاشقان آرمانی یاد می‌شود کلمات کلیدی: رمان رومئو و ژولیت، نمایشنامه رومئو و ژولیت، ترجمه رومئو و ژولیت، ویلیام شکسپیر، Romeo and Juliet، برچسب‌ها: رمان رومئو و ژولیت، نمایشنامه رومئو و ژولیت، ترجمه رومئو و ژولیت، ویلیام شکسپیر، Romeo and Juliet
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری