مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی

مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامرضا محمدنسل
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی گستردگی تدابیر مربوط به پیشگیری از وقوع جرم و آسیب­ های اجتماعی و نیز متولیان متعددی که در این خصوص وجود دارند، از یک سو نیاز به مدیریت جامع و هدفمند در این حوزه را نشان می­ دهد و از سوی دیگر مشارکت فعال تمام قوای کشور را می­ طلبد. در این راستا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در یک برنامه ملی، با مشارکت تمام مسئولین ذیربط، با هدف آموزش و تمرین کار دسته‌جمعی برای پیشگیری، اقدام به برگزاری کارگاه علمی - کاربردی مدیریت پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی نمود. کتاب حاضر راهنمای اجرای این کارگاه‌ها است که مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی را طی یک الگوی بومی (اسلامی - ایرانی) در پنج گام به‌هم‌پیوسته ارائه می‌دهد. در این الگوی پنج مرحله ­ای، ابتدا جرائم و آسیب­ های اجتماعی شناسایی و اولویت­ بندی شده و سپس مورد تجزیه و تحلیل و ماهیت­ شناسی قرار می­ گیرند. در ادامه نیز راهکارهای پیشگیرانه تعیین شده و سپس اجرا می­ شوند و در نهایت نیز مورد نظارت، کنترل و ارزشیابی قرار می­ گیرند. کلمات کلیدی: جرم شناسی، دانلود کتاب جرم شناسی، کارگاه علمی کاربردی جرم شناسی، جرم و جنایت، پیشگیری از جرم، حقوق، دانلود کتاب حقوق، برچسب‌ها: جرم شناسی، دانلود کتاب جرم شناسی، کارگاه علمی کاربردی جرم شناسی، جرم و جنایت، پیشگیری از جرم، حقوق، دانلود کتاب حقوق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری