چگونه تبدیل به یک مربی یوگا بزرگ شویم؟ (Great Yoga Teacher)

چگونه تبدیل به یک مربی یوگا بزرگ شویم؟ (Great Yoga Teacher)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Mara Colbert
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

چگونه تبدیل به یک مربی یوگا بزرگ شویم؟ (Great Yoga Teacher) همه آنچه که یک مربی یوگا باید بداند، فلسفه یوگا، انواع سبک های یوگا، چاکراها، نادیها، .... و آموزش حرکات (آساناهای) یوگا یوگا فرایند کشف خود شناسی را در پی دارد. و علاوه بر فوایدی که برای افراد دارد برای جامعه نیز می تواند مفید باشد. در واقع نمی توان گفت یوگا فقط یک ورزش بدنی است چون پژوهشهای علمی ثابت می کند که یوگا نه تنها بر جسم انسان تا ثیر می گزارد بلکه در تنظیم نیروی پرانیک یا انرژی حیاتی و جریان آن و همچنین بر ضمیر انسان نیزموثر می باشد. یوگا علم حیرت انگیزی است که تفکر استدلال و منطق را در سطح عالی به انسان هدیه می کند. یوگا به معنی اتحاد است و منظور از یوگا اتحاد و یگانگی با وجود درونی است. برای رسیدن به این اتحاد تعداد حالات و وضعیت هایی وجود دارد که آسانا نامیده می شود. که با حرکات یا تمرینات ژیمناستیک نرمشها و بدن سازی نباید اشتباه گرفت. برنامه آموزشی یوگا به گونه ای طرح ریزی شده که به توسعه بافت شخصیت منتهی می شود. آسانا به علت کششهای عضلانی و ماساژ اعضا و غدد داخلی و ایجاد هماهنگی بین اعضاء بدن و سیستم اعصاب برای ایجاد سلامتی ورفع بیماری ها بسیار موثر بوده وبه تمرین کننده سلامتی اعطا می کند و بطور خارق العاده ای در تسکین و بهبود بسیاری از بیماریها و حتی بیماریهای غیر قابل علاج مفید واقع میشود و میتواند درد را از بین ببرد یا قابل تحمل نماید. کلمات کلیدی: یوگا، فلسفه یوگا، آموزش یوگا، حرکات یوگا، سبک های یوگا، برچسب‌ها: یوگا، فلسفه یوگا، آموزش یوگا، حرکات یوگا، سبک های یوگا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری