پرسشنامه علائق شغلی

پرسشنامه علائق شغلی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه شعیبی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

پرسشنامه علائق شغلی راهنمایی شغلی نوع دیگری از راهنمایی است که بدان وسیله به فرد کمک می شود تابراساس شناخت استعدادها،رغبت ها و محدودیت ها ونیز نیازهای شغلی جامعه و محیط زندگی خود، بتواند شغل مناسبی انتخاب کند و پس از گذراندن دوره های آموزشی به طورموفقیّت آمیز و رضایتبخشی به آن اشتغال ورزد. برای کمک بیشتر به دانش آموزان معمولا از مصاحبه ها و مشاوره ها و همچنین اجرای آزمونهای مختلف و بویژه آزمون رغبت سنج استفاده می شود. در آزمون رغبت سنج، اولین گام را برای انتخاب شغل خود در آینده که با انتخاب رشته تحصیلی وی ارتباط نزدیکی دارد بر می دارد. البته این مرحله، مرحله آغاز رسمی ارائه راهنمایی شغلی فرد است. معمولا قبل از این مرحله فرد اطلاعاتی از جامعه و پیرامون خود، خانواده و سایر سازمان ها در باب مشاغل مختلف کسب کرده است. کلمات کلیدی: روانشناسی، علائق شغلی، شغل یابی، راهنمایی شغلی، میشل گوکلن، برچسب‌ها: روانشناسی، علائق شغلی، شغل یابی، راهنمایی شغلی، میشل گوکلن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری