آموزش ترفندهای فتوشاپ

آموزش ترفندهای فتوشاپ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعید قاسمی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش ترفندهای فتوشاپ فتوشاپ نرم افزاری بسیار کار آمد و همچنین تخصصی در زمینه کار با عکس و افکت گذاری و بسیاری از گزینه های دیگر است که میشود بر روی تصاویراعمال کرد. تمام عکاسان از آماتور گرفته تا حرفه ای همگی با آن آشنا هستند. شاید شما هم علاقه به یادگیری برخی از قسمت های فتوشاپ که بیشتر به کارتان می آید داشته باشید اما تا کنون فرصت این کار را بدست نیاورده اید. در این کتاب سعی شده است برخی از قسمتهای مهم و ترفندهایی که به سادگی قابل یادگیری هستند و برای اعمال آن بر روی تصاویر شخصی و یا عکسهایی که با دروبین شخصیتان گرفته اید آموزش داده شود. با خواندن و تمرین بر روی آن می توانید  عکسهایتان را زیبا کنید و از آنها بعنوان کارت پستال و یا پس زمینه ویندوز خود استفاده کنید، می توانید آنها را چاپ کرده، همانند تابلویی بر روی دیوار منزلتان مورد استفاده قرار داده تا دیگران هم از دیدن آنها لذت ببرند. تمامی نرم افزارهای که تاکنون شناخته اید همگی دارای ترفندهایی هستند که بسیار بکار می آیند. در اینجا ما فقط ترفندهای فتوشاپ را آموزش داده ایم، و تلاش نموده ایم متن را با تصویر تلفیق نموده که هم بسیار جذاب شود و هم در امر یادگیری کمک شایانی به خواننده کند. در انتهای کتاب نیز نوار ابزارهای فتوشاپ از اولین ورژن تا ورژن 6 که جدیدترین نرم افزار تولیدی شرکت ادوبی می باشد را جهت آگاهی شما از تغییرات صورت گرفته در فتوشاپ گنجانده ایم، تعدادی از عکسهایی را هم که بر روی آنها افکتهای زیبایی اعمال شده است آورده ایم و یقین داریم مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. کلمات کلیدی: آموزش فتوشاپ، آموزش ادیت عکس، آموزش نرم افزار photoshap، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار گرافیکی، ترفند فتوشاپ، دانلود کتاب آموزشی، آموزش نرم افزار فتوشاپ، کتاب آموزش ps، برچسب‌ها: آموزش فتوشاپ، آموزش ادیت عکس، آموزش نرم افزار photoshap، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار گرافیکی، ترفند فتوشاپ، دانلود کتاب آموزشی، آموزش نرم افزار فتوشاپ، کتاب آموزش ps
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری