نمایشنامه سراب

نمایشنامه سراب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیرحسین بابایی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی نمایشنامه سراب نمایشنامه سراب با وجود همه ی برون گرایی هایش دارای درون گرایی خاص به سبک شخصیت پردازی ماهرانه است که در طول نمایش و بعد از اتمام آن ذهن خواننده و بیننده را درگیر می کند. این نمایشنامه درباره دو هم اتاقی است که دارای دو شخصیت کاملا متصاد نسبت به هم هستند که اتفاقات گذشته باعث پیوند آنها به این نحو در خانه ای شده است. حق تکثیر: کتاب متعلق به امیرحسین بابایی می باشد که این کتاب توسط خود نویسنده قرار داده شده و استفاده از آن با ذکر نام نویسنده بلا مانع است. کلمات کلیدی: نمایشنامه فارسی، نمایشنامه ایرانی، نمایش نامه، نمایش کوتاه، تئاتر، دانلود نمایشنامه، نمایشنامه سراب، برچسب‌ها: نمایشنامه فارسی، نمایشنامه ایرانی، نمایش نامه، نمایش کوتاه، تئاتر، دانلود نمایشنامه، نمایشنامه سراب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری