شیعه

شیعه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی شریعتی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

شیعه مسئولیت هر خانواده شیعی، پیرو خانواده ای بودن است که در آن ، علی پدر است و فاطمه مادر و زینب دختر و حسین پسر!  بالاخره، مسئولیت هر شیعه ای در هر عصری و هر نسلی، از هر چیزی و هر کسی، به "کربلای انقلاب" و "حسین شهادت" گریختن! و "رهبری" و "برابری" را اصل ایمان خویش و هدف خویش و تحقق آن را مسئولیت خویش دانستن است. و این همه ، یعنی "علی" را نه چون بتی پرستیدن، که چون راهبری پیروی کردن و در یک کلمه: "علی وار" بودن و "علی وار" زیستن و ” علی وار ” مردن که شیعه علی بودن یعنی این و مسئولیت شیعه بودن یعنی این فهرست مطالب: شیعه یک حزب تمام،شامل دو سخنرانی شریعتی در حسینیه ارشاد نقش انقلابی یاد و یادآوران در تاریخ تشیع مسئولیت شیعه بودن کلمات کلیدی: دانلود کتاب دکتر شریعتی، دکتر علی شریعتی، سخنان شریعتی، کتاب شریعتی، دانلود کتاب شیعه شریعتی، شیعه، تشیع، شیعه شناسی، برچسب‌ها: دانلود کتاب دکتر شریعتی، دکتر علی شریعتی، سخنان شریعتی، کتاب شریعتی، دانلود کتاب شیعه شریعتی، شیعه، تشیع، شیعه شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری